החכי"ם הגיבו על חסימת ביתם: "זה היה עלול להיגמר רע"

אבי רבינא No Comments on החכי"ם הגיבו על חסימת ביתם: "זה היה עלול להיגמר רע"

דיוני ועדת החוקה המשיכו הבוקר בכנסת כסדרם, לקראת ההצבעה אחר הצהריים על חוקי הרפורמה במערכת המשפט בקריאה ראשונה. יו"ר הוועדה ח"כ רוטמן וחברת הוועדה ח"כ גוטליב התייחסו לחסימת ביתם על ידי מפגיני שמאל: "זה חס וחלילה ייגמר בדם, תפסיקו לשסות את העם"

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דיוני ועדת החוקה נפתחו הבוקר כסדרם, לקראת ההצבעה על חוקי הרפורמה במערכת המשפט במליאת הכנסת. בדיון, התייחסו היו"ר רוטמן וחברת הוועדה גוטליב לחסימת ביתם הבוקר.

בפתח הדיון בוועדה על חוק יסוד השפיטה, ח"כ טלי גוטליב הגיבה לחסימת יציאתה מביתה ע"י מפגינים: "חיות אדם, חיות פרא, לא תבואו לביתו של אדם ותשבו תוך הפגנת אלימות, לומר שלא אצא מהבית. אנחנו שליחי ציבור, נעשה עבודתנו נאמנה לא יחללו את הביטחון האישי שלנו, לא תפגעו בפרטיות בשם מחאה. זה מתוזמר וממומן, אני לא יודעת ע"י מי. ב-6:10 מחכים לי בקומה שלישית אנרכיסטים מופרעים, ככל שיענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. באנו להיטיב עם ישראל וככל שקוראים פה למרי אזרחי ושפיכות דמים יש לזה מחירים".

"אם חלילה הייתי מאבדת עשתונות זה היה עלול להיגמר ברע. אם זה היה מגיע לצעקות וחלילה מכות לא הייתי מסוגלת להגן על עצמי. תפסיקו לשסות את העם. זה חס וחלילה ייגמר בדם. קחו אוויר ותעשו את הזה נכון. אני קוראת לשירותי הביטחון לאסוף מידע כי זה הפתיע היום את כולם, שארבו לנו ליד דלתות ביתנו בין אם משמאל ואם מימין לא תחללו את הפרטיות שלנו" הוסיפה.

ח"כ אורנה ברביבאי מיש עתיד הגיבה לה: "אם את רוצה למגר אלימות זה צריך להיות מכל הכיוונים. עלייך לחזור בך מהאשמות חיות ביחס לטרור זה התחיל את ההסתה. כשאת קוראת למניעת הסתה קודם כל תדברי על עצמך".

ח"כ עופר כסיף הגיב: "זו הצגה של הקוזאק הנגזל. משך שנים הימין מסית ומתפרע כלפי כל מי שלא מסכים איתו, מהאשמת נשיאת העליון בפיגוע דרך האשמתנו בבגידה ושנאת ישראל. אז קצת טלו קורה מבין עיניכם. בינתיים יודעים מאיזה צד נרצח מישהו ובגלל הסתה של מי ולא הפוך. אם אתם באמת רוצים שיח מכבד תסתכלו על הדבשת שלכם. מה שהיה פה אתמול במתקפה הפרועה האלימה הבריונית של יו"ר הוועדה על המשנה ליועמ"שית זה דבר שהוועדה ככלל צריכה לצאת כנגדו. זה היה מביש ומעיד על כך שהממשלה הזו מה שמעניין אותה זה לא דמוקרטיה".

יו"ר ועדת החוקה ח"כ שמחה רוטמן, התייחס גם הוא לניסיון לחסום את דרכו לכנסת: "כמפגין לשעבר יש לי הזדהות עם מפגינים ואני לא יכול לזלזל במאמצים של מיש טרחו להגיע לחור של ביתי. אך מי שמנסים לחסום דרכם של ח"כים מלהגיע להצבעה בכנסת זה לא דמוקרטיה אלא צעד אנטי דמוקרטי. אפשר להפגין אך חסימה של ח"כ גוטליב, שלי או של אחרים בדרכם לפרלמנט היא צעד של משטרים לא דמוקרטיים".



0 תגובות